Последователи

петък, 20 октомври 2023 г.

Всъщност как се казваше онзи руснак?

 Всъщност как се казваше онзи руснак, който в 681г забил меча си из тези земи и изрекъл думите: "България ще бъде тука".

А онзи руски мъдрец дето написал върху колоната "Човек дори добре да живее, умира и друг се ражда!" - той кой беше бе!

Въобще кой руснак и защо сътвори Мадарския конник.

Ами царете Калоян, Симеон, Крум, Телериг, Омуртаг, Иван-Асен от коя руска династия бяха!

Или пък двамата руски фабриканти построили университета, на чий руски витяз бяха потомци!

Пък и онзи руски интелектуалец, написал "Рибен Буквар" дето фашистите удушили в Румъния, а...кой беше той бе!

За руснаците поп Богомил, Петър Дънов и Борис I , изобщо и дума не отварям!

Но да си спомним онзи смел руски предводител, пленил и затворил Балдуин в кулата над древната руска столица Търново.

Ами руският легионер Раковски, когото вражи западни сили отровиха в Румъния. Тези същите българомразци отровиха и руснака Захари Стоянов в Париж, съсякоха руският хъш Стамболов и всячески лобираха за обесването на руският революционер Левски!

Цариград е треперил от обсадат, която руския цар Симеон направил край Босфора!

Ами руснакът Джон Атанасов - бащата на компютъра!

Или пък златните руски баси на Гяуров и Борис Христов в Ла Скала!

Охххх!

Колко съм щастлив, че съм руснак!


Аз русначе съм и силна

майка мен ме е родила,

с хубости блага обилна

е родината ми мила!


Аз русначе съм обичам

наште планини зелени,

и руснак да се наричам-

първа радост е за мене!


Аз русначе съм свободно,

в край свободен аз живея,

всичкото русийско родно

любя тача и милея.


Аз русначе съм и расна

в дни велики в славно време,

син съм на земята красна,

син съм на рушняшко племе!


Автор русинът Ив.Вазов


Да ценим и пазим историята си, братя!

Само руският език ни е съхранил онези 500 години и в борбата срещу фанариотското иго!


Върви народе ВЪЗРОДЕНИ !



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Генерала който се би храбро срещу сърби, турци, румънци, англичани, французи. италианци и руснаци

 На 25 януари 1945 година, умира великия български генерал Тодор Кантарджиев, който се би храбро срещу сърби, турци, румънци, англичани, фра...